Perceel Health Campus Limburg DC te koop

De provincie Limburg start de zoektocht naar een projectontwikkelaar voor Health Campus Limburg DC. Die zal instaan voor de ontwikkeling van het business district. De provincie verkoopt daarvoor een perceel grond met een oppervlakte van zo’n 46 are.

Opdracht ontwikkeling business district gelanceerd

Met Health Campus Limburg DC bouwen de provincie Limburg, NV Limburg Diepenbeek Campus en POM Limburg aan het epicentrum van innovatie in de zorg. De campus wordt een aantrekkingspool voor bedrijven, zorg- en welzijnsverleners, onderzoek en onderwijs. Daarnaast is communityvorming de spil van haar werking. Zo bevordert de campus samenwerking en ondernemerschap, innovatie en implementatie van wetenschappelijk kennis in de praktijk.

Businessdistrict
Het Limburgs provinciebestuur start de zoektocht naar een projectontwikkelaar die de ontwikkeling van het businessdistrict op de Health Campus op zich zal nemen. Daarom wordt overgegaan tot de verkoop van een perceel grond met een totale oppervlakte van zo’n 46 are. Het stuk is gelegen op de Agoralaan in Diepenbeek en staat kadastraal gekend als eerste afdeling, Sectie A, nrs. 158D/deel en 260R/deel.

Geïnteresseerden kunnen hun kandidatuur indienen via het E-procurement platform tot en met woensdag 20 december 2023 om 23u55.

• (Optioneel)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.